Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

MOŻE KIEDYŚ NADEJDZIE....WIOSNA...

wpisy na blogu

malymi kroczkami :)

Blog:  wiosna1
Data dodania: 2011-11-29
wyślij wiadomość

 ....Otoz tak prezentuje sie nasza Wiosenka  przed nadejsciem zimy blog budowlany - mojabudowa.pl ,ocieplanie dobieglo konca moim skromnym zdaniem prezentuje sie ona wspaniale blog budowlany - mojabudowa.plmojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

duzo pracy nas jeszcze czeka.......... ale efekty jakie do tej pory osiagnelismy sa bardzo motywujace do daszej pracy  blog budowlany - mojabudowa.pl 

mojabudowa.pl - blog budowlany

3Komentarze
piotrki  
Data dodania: 2011-11-29 20:01:59
domek prezentuje sie super:) skromność jest więc nieuzasadniona:)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-29 20:13:44
Dom naprawdę ładniutko wygląda, jest ładny i świetnie położony. Motywacja na pewno się znajdzie ):):)
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-29 21:17:10
Witaj po przerwie! Cudownie domek wtgląda.A jak prace w środeczku?
odpowiedz

Przemyslenia>>>>>>>>>.

Blog:  wiosna1
Data dodania: 2011-11-15
wyślij wiadomość

 Ten wpis po czesci zawdzieczam lence blog budowlany - mojabudowa.pl ktora zmobilizowala mnie do dodania tego wpisu , juz od dawna zastanawialam sie nad moja scianka oddzielajaca kuchnie od salonu , po obejrzeniu inspiracji u lenki pt "cegla" zaczelam przeszukiwac internet jak i moje juz dotychczasowe pliki na komputerze i  chcialabym sie nimi  z wami podzielic ........  jak narazie wyglada to tak ...mojabudowa.pl - blog budowlany

slupek ktory widzicie zostanie przedluzony w strone salonu , do miejsca  gdzie bedzie konczyla sie kuchnia i bedzie barek, jednak grubosc scianki pozostanie bez zmian >>>>>>>>>>>>>>>>>> .cos podobnego  (projekt .rosa) .chcemy by kuchnia byla otwarta lecz nie calkowicie ..mojabudowa.pl - blog budowlanyi tu nasuwaja mi sie pewne pomyslyblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plmojabudowa.pl - blog budowlany  obraz i kamien troche za duzo tu sie dzieje wg mnie ..ja lubie minimalizm jezeli juz kamien to wystraczy tylko delikatne oswietlenie , kamien wewnetrzny jest ostatnio dosc popularny ale naprawde w minimalnej dekoracji pomieszczenia moze dac super efekt....od strony kuchni bylaby fototapeta ktora ostatnio znalazlam w "m jak mieszkanie" i niestety tylko tam blog budowlany - mojabudowa.pl  z racji ze kuchnia ma byc nowoczesna minimalistyczna fototapeta bylaby jedynym dekoracyjnym elementem tego pomieszczenia tzw.one kolor -czyli np sepia z kolorem zieleni narazie to sa moje pomysly ale do ich realizacji daleko  ...mojabudowa.pl - blog budowlany

ponizej scianka po prawej ....jak dla mnie swietnie to wyglada oczywiscie wszystko zalezy od tego w jakim stylu chcemy urzadzic wnetrze  

mojabudowa.pl - blog budowlany

tu natomiast swietne wykorzystanie sciany i wneki w ktorych znajduje sie oswietlenie ...

mojabudowa.pl - blog budowlany

oswietlone obrazy tez pieknie wygladaja 

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

i na koniec dla lenki blog budowlany - mojabudowa.pl  wiem ze lubisz takie drobiazgi mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

 

>>>>>>>>>>>>>... bez komentarza >>>>>>>>>>>>blog budowlany - mojabudowa.pl   blog budowlany - mojabudowa.plbuziaki blog budowlany - mojabudowa.pl

mojabudowa.pl - blog budowlany         

8Komentarze
Data dodania: 2011-11-15 23:07:03
tyle insporacji że nie wiem o której napisać :) wszystkie piękne, i te wnęki ze światełkami, dodają niesamowicie dużo uroku !! I ta ściana z kamienia piękna, i podświetlone obrazy... Ah chciałoby się mieć wszystko :) A w kuchni myślę że to dobry pomysł :) pozdr
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-15 23:23:41
Witaj słońce Ty moje! Ogromnie się cieszę,że jesteś w sieci.Piękności nam pokazujesz i właściwie z każdego zdjęcia coś bym wybrała....Jeżeli chcesz trochę prywatności w kuchni,to dobuduj ściankę.Ja zmniejszyłam pustostan czyli pokoik przed kuchnią,przez co stała się ona głębsza i bardziej schowana. Co słychać? Tak dawno się nie odzywałaś,a ja tu czekam na info o postępach..Całusy!!!
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-15 23:53:49
re...
Manekinki cudeńko....Dziękuję!
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 08:29:35
Myślę, że zabudowa częściowa tej ściany to dobry pomysł. U nas też będzie kuchnia tylko częściowo otwarta. Pomysły oświetleniowe zajefajne !!!
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 12:53:10
Ten wpis w ramce łapie za serce:))
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 13:13:28
w naszym domu jest taka ścianka w projekcie. U nas jest to miejsce na tv. Moim zdaniem fajne rozwiązanie, własnie dla kuchni odkrytej, ale troche schowanej :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 15:18:17
swietne inspiracje, poprostu uwielbiam takie wnetrza! te zakamarki, wneki, podswietlenia!!! mysle, ze napewno wyczarujesz cos cudnego na przedluzeniu swojej scianki :)
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-27 22:31:28
???
Kochana co tam u Ciebie? Prace postępują? Pozdrawiam!
odpowiedz

Sprzet AGD.... wasze opinie ....

Blog:  wiosna1
Data dodania: 2011-11-15
wyślij wiadomość

 Witam Was blog budowlany - mojabudowa.pl nadchodzi taki czas gdy zaczynamy  kompletowac sprzet do kuchni blog budowlany - mojabudowa.pl  mozna powiedziec   .....coz za wspaniala chwila ale czy jest tak naprawde .....potrzebuje waszej pomocy...szukam w internecie przegladam opinie i oczywiscie ceny blog budowlany - mojabudowa.pl bo niestety worka pieniedzy z mezem nie posiadamy blog budowlany - mojabudowa.pl  wiec musimy przedyskutowac wszystkie za i przeciw ,jest tego tyle za mam niezly metlik w glowie ale wierze ze mi troszke podpowiecie blog budowlany - mojabudowa.pl ponizej zamieszczam kilka opcji ktore biore pod uwage na pierwszy odstrzal poszedl caly sprzet mastercook  .....czekam na wasze spostrzezenia  i opinie >>>>>>>>>>

 mojabudowa.pl - blog budowlanypiekarnik MF 196 Ax

mojabudowa.pl - blog budowlany plyta indukcyjna I4 de64s

mojabudowa.pl - blog budowlanykuchenka mikrofalowa MM 23 ge X

 

tak wyglada wlasnie slupek z piekarnikiem i mikrofalowa kuchenka ktore zamiescilam  i ktory bede miala u siebie w kuchni ......blog budowlany - mojabudowa.pl juz nie moge sie doczekac blog budowlany - mojabudowa.pl

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlanyokap wk maestro 60 n

mojabudowa.pl - blog budowlanylub okap wk cristal 60nx

mojabudowa.pl - blog budowlany zmywarka  zbi 083 IT

mojabudowa.pl - blog budowlanylodowka rowniez mastercook  lcb 1020FNF ale raczej bede szukala innej firmy moze samsung ??

Jak fajnie byloby juz widziec to wszystko w swojej wlasnej kuchni, narazie stoje przed  trudnym wyborem ale jakim przyjemnymblog budowlany - mojabudowa.pl... mam nadzieje ze bedzie trafny blog budowlany - mojabudowa.pl

4Komentarze
Data dodania: 2011-11-15 20:58:20
Myślę, że to dobrej jakości sprzęt. Ojejku, już niedługo ja będę dumać nad tym tematem...
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-15 22:20:13
Piękny sprzęt. W tym słupku wygląda super.
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-15 23:28:41
Nie za bardzo mogę się wypowiedzieć na temat sprzętów,bo jeszcze się nie rozglądałam.Mam już kupioną indukcję Whirpoola.Zaplanowałam jedną ściankę (tę tyłem do salonu/holu) zabudować od góry do dołu (coś jak słupek ze zdjęcia)i też dać piekarnik i mikro.Trochę trzeba się nagłowić żeby dokonać dobrych wyborów.Jaką będziesz miała kuchnię?
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 08:10:01
rozglądam sie również za sprzętem i myślę o mastercooku bo są przystępne ceny. opinie na temat tej firmy mam jedną od bratowej i jest bardzo zadowolona ,już w dwóch mieszkaniach ma właśnie ten sprzęt.może ktoś jeszcze może sie wypowiedzieć??
odpowiedz
wiosna1
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 84365
Komentarzy: 200
Obserwują: 66
On-line: 9
Wpisów: 33 Galeria zdjęć: 241
Projekt WIOSNA
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem z piwnicą
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Mazury
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2015 lipiec
2014 grudzień
2013 czerwiec
2012 grudzień
2012 czerwiec
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 listopad
2011 październik
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2010 sierpień
2010 lipiec
2010 maj
2010 kwiecień
2010 marzec
2010 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik